Retourneren & garantie

Retourneren
Je kunt (een gedeelte van) je bestelling binnen 14 dagen nadat het door de bezorger aan jou of aan een door jou aangewezen derde is afgeleverd retourneren.

Het product dient ‘wanneer redelijkerwijs mogelijk’ onbeschadigd te zijn en in de originele verpakking verpakt te zitten. Wanneer je meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of je het wil houden) en daardoor schade aan het product ontstaat, mogen wij de waardevermindering die daardoor ontstaat aan jou doorberekenen.

Voeg bij het retour sturen de pakbon of een notitie toe, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is.

Retouradres
Speelgoedsjop.nl
Koningin Wilhelminaweg 425
3737 BD Groenekan
Nederland

Zodra je retour bij ons is aangekomen ontvang je een bevestigingsmail. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk 14 dagen na ontbinding worden gecrediteerd.

Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Indien de gehele bestelling is geretourneerd, ontvang je de verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald wel terug. Ook betekent dit dat Speelgoedsjop.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Je ontvangt van ons een per mail bericht als je retour bij ons is aangekomen.

Wettelijke garantie
Voor al de producten die we verkopen geldt een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Voorbeelden: er mist een onderdeel, of een boorgat zit op de verkeerde plek. Als er iets niet in orde is met het product dat je hebt besteld, neem dan contact met ons op via klantenservice@speelgoedsjop.nl. We overleggen dan hoe we zo snel mogelijk een passende oplossing voor het probleem kunnen bieden.

Heb je een klacht over je aankoop?
Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan kun je een email sturen naar klantenservice@speelgoedsjop.nl incl. het bestelnummer, een duidelijke omschrijving van je klacht en een foto.